Nabór na wolne stanowisko pracy – Kierownik Działu Technicznego – Administrator Wspólnot Mieszkaniowych

wpis w: Info, Nabory, Praca, Uncategorized | 0

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

„PUK” Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO – ADMINISTRATOR WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

(wymiar czasu pracy 1/1 etatu)

  1. Wymagania niezbędne:
    • Prawo jazdy kat. B
    • Wykształcenie wyższe kierunkowe
    • Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, technicznym
    • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  2. Wymagania dodatkowe:
    • Mile widziana licencja zarządcy nieruchomości
    • Kurs kosztorysowania
    • Komunikatywność
    • Kultura osobista
    • Dyspozycyjność
    • Odporność na stres
  3. Zakres obowiązków na stanowisku (m. in.):
    • Organizacja i nadzór pracy Działu Technicznego
    • Nadzór nad zasobem mieszkaniowym Gminy Żnin oraz zarządzanymi wspólnotami mieszkaniowymi
    • Zlecenie i nadzorowanie prac przekazanych podwykonawcom na każdym etapie wykonania
    • Zwoływanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych oraz przygotowanie protokołów i dokumentacji
    • Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach
  4. Wymagane dokumenty:
    • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
    • List motywacyjny
    • Kwestionariusz osobowy kandydata (do pobrania ze strony www.pukznin.pl)
    • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni praw publicznych
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
    • Kserokopie świadectw pracy
    • Referencje (do wglądu)
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach)

Dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

  1. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Spółki (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00) w terminie do 31 maja 2024 roku lub przesłać na adres:

PUK Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 22

88-400 Żnin

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 52-3020407. Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie postępowania rekrutacyjnego bez podania przyczyny.  

Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie o naborze – PUK_N001_2024

Kwestionariusz osobowy – PUK_N002_2024